Välkommen till Kulturkollo 2022: den 13-15 juni!

Knivsta kulturskola vill ge ditt barn möjligheten att växa ytterligare inom sitt ämne, testa på något mer inom kulturskolan och få en fin start på sommarlovet. Barnen jobbar i samma grupper alla tre dagar och som avslutning välkomnas alla till Knivsta Street Festival utanför kulturskolan med musik, gatukonst, workshops, basketturnering och massa annat kul. Välkomna till Kulturkollo 2022!

13 juni – 15 juni klockan 10:00 – 15:00

VAD?
Under tre dagar får deltagarna utforska sin kreativitet tillsammans med våra pedagoger.

HUR?
Vi samlas utomhus varje morgon kl 10.00. Det går bra att komma redan kl 9.30 då våra feriearbetare är redo att ta emot barnen. Därefter följer läraren med gruppen till respektive grupprum/sal. På rasterna finns feriearbetare på plats som håller i olika aktiviteter. Vi kommer också samarbeta med Daniel Onyango från Gredelbykyrkan som håller i mini-workshops mitt på dagen.

Det finns tre olika spår att välja mellan:

-Prova på olika dansstilar 7-11 år
-Spela tillsammans i grupp 12-17 år
-Musikproduktion 15-18 år

NÄR?
-Måndag - onsdag 13-15 juni.
-Varje dag startar utanför kulturskolan kl 10.00.
-Varje dag avslutas utanför kulturskolan kl 15.00.

Datum: 13 juni– 15 juni

Plats: Knivsta kulturskola